قاب محافظ نیلکین مناسب گوشی Nillkin Super Frosted Shield Cover Case for Samsung Galaxy A30
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

قاب محافظ  samsung A30

قاب محافظ نیلکین Samsung Galaxy A30 قاب محافظی بسیار عالی و ایده آل برای این گوشی می باشد. این قاب محافظ دارای استحکام و مقاومت فوق العاده بالا می باشد. نیلکین به دلیل قاب های عالی خود محبوبیت زیادی بین تمامی کاربران گوشی ها دارد.

این قاب ها از مواد با کیفیت عالی ساخته می شوند.جنس این قاب ها از مواد پلی کربنات یا PC می باشد.این مواد با ماشین های تزریق در قالب های مختلف و در دمای بسیار بالا تزریق می شوند و قاب ساخته می شود.به طور کلی قاب نیلکین تمامی استاندارد ها و پارامتر های لازم برای یک قاب مورد رضایت کاربر را دارا می باشد.و به همین دلیل است که بین تمامی کاربران محبوب می باشد.

این قاب طراحی و ساختار بسیار زیبایی دارد.رنگ آمیزی این قاب با فناوری پوشش رنگ مات یا UV می باشد و رنگ قاب کاملا ثابت بوده و از بین نمی رود.این قاب نقاط برجسته و ریزی دارد که چند ویژگی مهم دارد.اول اینکه این نقاط ریز به زیبایی و جذابیت قاب می افزاید.دوم اینکه باعث می شود کمتر کثیف شود و گرد و غبار و لکه کمتری روی قاب بنشیند.هم چنین باعث می شود رد هیچ اثر انگشتی روی قاب نماند.و در آخر اینکه باعث عدم سایش و سر خوردن قاب و گوشی از روی سطوح مختلف و حتی دست می شود.

قاب محافظ نیلکین Samsung Galaxy A30

قاب محافظ نیلکین Samsung Galaxy A30 مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و هم چنین خط و خش دارد و به خوبی از گوشی محافظت می کند.از جمله دلایل محبوبیت قاب برش صاف و دقیق آن می باشد.دور قاب و محل تمامی پورت ها و کلید ها دارای برش بسیار دقیق و صاف می باشند.به همین دلیل کاربر هنگام کار با گوشی هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

قاب محافظ نیلکین Samsung Galaxy A30





:: برچسب‌ها: قاب محافظ Samsung Galaxy A30 ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: